Counted by OneStat.com

Accesoires

Digital Camera Reviews Appareil Photo Numerique Prueba camara Camera Test Kamera Incelemeleri Digitalkamera Test Digitalkamera Test

2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006 | 2005 | 2004 | 2003

Microsoft toetsenbord met vingerafdrukscanner

Ilse Jurriën : 2017-06-18 07:05:00
Microsoft Modern Keyboard met vingerafdrukscanner : Microsoft heeft een nieuw toetsenbord geïntroduceerd. De nieuwe Microsoft Modern Keyboard onderscheidt zich van andere toetsenborden door een vingerafdrukscanner. Qua design heeft het Modern Keyboard veel weg van het eerdere Surface toetsenbord met inbegrip van een extra toets voor de vingerafdruksensor, waarmee je snel toegang kunt krijgen tot Windows Hello, het biomedische beveiliggingssysteem in Windows 10. De meeste PCs met vingerafdrukscanner, maar ook de Microsoft Surface Pro 4 en de Surface Book werken met Windows Hello. Het Microsoft toetsenbord kan zowel draadloos als bedraad gebruikt worden.

Nintendo Switch accessoires

Ilse Jurriën : 2017-06-13 08:50:00
Nieuwe Switch accessoires van Snakebyte : Vandaag openen de deuren van 's werelds grootste videogameshow voor drie dagen, in het Los Angeles Convention Center. Op de E3 2017 (Electronic Entertainment Expo) zullen bedrijven hun nieuwste hardware innovaties, spectaculaire nieuwe games en allerlei accessoires onthullen. In januari 2017 behoorde het Duitse bedrijf Snakebyte tot de eerste bedrijven die accessoires voor de Nintendo Switch uitbracht. Omdat de spelcomputer en alle bijpassende accessoires als warme broodjes over de toonbank gaan, onthult snakebyte nu een tweede golf aan producten en accessoires, die allen compatibel zijn met de Nintendo Switch. De accessoires voor de Switch zijn gemaakt van hoogwaardige materialen en zijn robuust genoeg om de meest veeleisende reizen te doorstaan.

Motorola Mods smartphone accessoires

Mark Peters : 2017-06-02 09:50:00
Nieuwe Motorola Mods accessoires : Motorola Nederland heeft naast de nieuwe Motorola Z2 Play Android telefoon ook een aantal nieuwe Moto Mods voor ons in petto. Vorig jaar zijn er een aantal Moto Mods geïntroduceerd om nieuwe functies toe te voegen die niet beschikbaar zijn op andere telefoons. De Moto Mods van Motorola zijn handige accessoires om je smartphone te pimpen. Eén van de nieuwe Moto Mods is de Moto GamePad. Deze accessoire maakt het mogelijk om je Motorola smartphone in één klik te veranderen in een handheld game console. De Motorola Mod is voorzien van dual control sticks, D-pad en vier action buttons voor een levensechte game ervaring. De ingebouwde 1035mAh batterij geeft je extra power waardoor je lekker lang kunt blijven spelen.

Nintendo Switch spelcomputer accessoires

Ilse Jurriën : 2017-05-16 16:35:00
Nintendo accessoires voor de Switch : Gelijktijdig met de Switch heeft Nintendo ook een serie accessoires uitgebracht voor haar nieuwe spelcomputer, zo kun je nog intenser genieten van het spelen van games. De bijbehorende Switch accessoires variëren van een professionele controller, tot een stuurset en extra voeding. Het gaat om originele Nintendo accessoires, die in tegensstelling tot de spelcomputer zelf normaal leverbaar zijn. De Nintendo Switch spelcomputer is razend populair in Nederland en in het buitenland. Het Japanse concern kan de vraag niet aan en de voorraad is dan ook zeer beperkt. Heb jij al een Switch weten te bemachtigen, of zit je hopeloos te wachten op een mogelijkheid om de nieuwe game console te kopen? Bekijk dan eens onderstaande Nintendo accessoires.

Sony A9 accessoires

Ilse Jurriën : 2017-04-19 23:55:00
Sony Alpha 9 accessoires : Sony heeft vandaag haar nieuwe full-frame systeemcamera geïntroduceerd. De Sony A9 is ´s werelds eerste full-frame camera met een gestapelde Full-Frame CMOS sensor. De 24 megapixel sensor levert in combinatie met de verbeterde BIONZ X-beeldprocessor en een front-end LSI een ongeëvenaarde beeldkwaliteit. Voor de A9 heeft Sony ook een nieuwe FE 100-400mm GM lens geïntroduceerd. Daarnaast zijn er verschillende nieuwe accessoires uitgebracht ter ondersteuning van deze full-frame camera. De Sony A9 accessoires omvatten een verticale grip, een handgreep, een oplaadbare batterij, een multi-batterijenadapter, een batterijoplader, een oculairdop en een schermbeschermer glasplaat.

BMW smartphone cradle en Motorrad GPS navigatie

Mark Peters : 2017-04-13 12:58:00
BMW smartphone houder en Motorrad GPS navigatie : BMW Nederland presenteert de nieuwste versie van het BMW Motorrad GPS navigatiesysteem: de Navigator VI. Het nieuwe 2017 model biedt naast een herziend uiterlijk ook diverse verbeteringen. Bovendien biedt BMW Motorrad een handige houder voor op het stuur aan waar de berijder zijn of haar smartphone veilig in op kan bergen. De smartphone houder is te gebruiken voor de iPhone (zoals afgebeeld) maar een Galaxy toestel van Samsung past er ook goed in. De BMW smartphone cradle en het nieuwe motor navigatiesysteem zijn vanaf 15 april 2017 bij de BMW dealer te koop. De BMW smartphone cradle heeft een adviesprijs van € 200,-. De prijs is exclusief montagesteun, deze is afhankelijk van de motorfiets in verschillende uitvoeringen verkrijgbaar.

Sony smartphone accessoires

Mark Peters : 2017-04-09 21:55:00
Sony Xperia smartphone accessoires : Sony Mobile heeft voor haar Xperia 2017 mobiele toestellen een serie nieuwe smartphone accessoires aangekondigd. Deze toebehoren komen in mei 2017 op de Nederlandse markt beschikbaar. Het nieuwe accessoire programma van Sony bestaat uit een serie stijlvolle covers die qua kleur perfect matchen met je nieuwe smartphone. De Style Cover Stand is te koop voor de Sony Xperia smartphones die in 2017 zijn geïntroduceerd. De SCSG10 voor de Sony Xperia XZ Premium, de SCSG20 voor de Sony Xperia XZs, de SCSG30 voor de Sony Xperia XA1 en tot slot de SCS40 voor de Sony Xperia XA1 Ultra editie. De nieuwe Sony accessoires kunnen worden gebruikt als handige standaard voor je smartphone, zo kun je ongestoord naar je mobiele toestel kijken zonder dat het telkens omvalt.

Samsung mobiele telefoon accessoires 2017

Mark Peters : 2017-04-09 17:55:00
Samsung Nederland presenteert nieuwe mobiele accessoires : Samsung Electronics heeft een paar handige accessoires voor onze mobiele telefoons gemaakt. De mobiele accessoires kunnen worden gebruikt tijdens je vakantie of als je met je met je vrienden deze zomer lekker bij het zwembad ligt. Het gaat hier om een compacte mobiele fotoprinter die op elk gewenste locatie, prachtige plaatjes kan uitprinten. Daarnaast is er een draagbare Bluetooth luidpreker beschikbaar die een plons in het zwembad zonder moeite overleefd. De accessoires zijn zo compact en licht van gewicht dat ze perfect met je mee te dragen zijn. Of het nu op een feestje, vakanties of tijdens een bedrijfsuitje met je collega's is, de nieuwe Samsung accessoires maken al je leuke momenten nóg specialer.

Samsung S8 accessoires

Ilse Jurriën : 2017-03-29 12:10:00
Samsung S8 battery pack & wireless charger : Vanmiddag zal Samsung om 17:00 Nederlandse tijd de Galaxy S8 smartphone serie bekend maken in New York tijdens het Unpacked 2017 evenement. We hebben al veel geschreven over de Galaxy S8 telefoon en zijn grotere broer, de Galaxy S8+. Gisteren nog lekte de Europese Vodafone S8 prijs uit. Ook zijn er verschillende S8 accessoires aan bod gekomen, zoals de originele telefoon hoesjes en het nieuwe Samsung DeX Station. Nu komen daar twee batterij accessoires bij; de Samsung S8 Battery Pack en de Wireless Charger Convertible. De Samsung battery pack FC heeft een slank rechthoekig design met een zachte, maar stevige behuizing. De Samsung S8 draadloze oplader kun je gebruiken als Pad (liggend) en als Stand (rechtop).

Samsung S8 met DeX Station

Ilse Jurriën : 2017-03-26 21:05:00
Samsung S8 DeX Station optionele accessoire : Gelijktijdig met de introductie van de Samsung Galaxy S8 en S8+ smartphones zal de Koreaanse fabrikant aankomende woensdag ook een serie Galaxy S8 accessoires uitbrengen. Naast een aantal hoesjes wordt er ook een oplaad station verwacht, het Samsung DeX Station. Je kunt de Samsung S8 eenvoudig in het docking station plaatsen, deze geeft zogenaamde Galaxy Desktop functionaliteit en transfortmeer je smartphone in een PC. Ook is de Samsung DeX voorzien van een actief koelsysteem, net zoals een desktop PC. Het Samsung S8 DeX Station is een compact rond apparaatje, dat je eenvoudig op je bureau kunt plaatsen.

Samsung Galaxy S8 accessoires

Ilse Jurriën : 2017-03-26 19:00:00
Samsung S8 accessoires : Aankomende woensdag, 29 maart 2017 vind het Samsung Unpacked 2017 evenement plaats, waarbij de Zuid-Koreaanse fabrikant de nieuwe Galaxy S8 telefoon serie zal aankondigen. Ook worden er een flink aantal bijpassende accessoires verwacht. Net als voor de Galaxy S7 serie behoort ook de LED View Cover tot de nieuwe Samsung Galaxy S8 accessoires. Middels LED lampjes wordt je voorzien van de belangrijkste meldingen. Een andere Samsung S8 accessoire is de Clear View Standing Cover, in tegenstelling tot de huidige variant kan deze versie uitgeklapt worden, waardoor je de S8 makkelijk kunt neerzetten. Beide Samsung Galaxy S8 accessoires zijn verkrijgbaar in dezelfde kleuren als de telefoon zelf; zwart, zilver, grijs, goud, orchidee en blauw

Canon EVF-DC2 elektronische zoeker

Mark Peters : 2017-02-15 13:34:00
Canon externe viewfinder voor EOS M en PowerShot camera's : Canon Nederland introduceert vandaag ook de nieuwe Electronic Viewfinder EVF-DC2, een compacte en lichtgewicht externe elektronische zoeker voor zowel compatibele EOS M-camera’s - waaronder de Canon EOS M6 systeemcamera – als een reeks van PowerShot-modellen. De nieuwe 0.39-type zoeker is voorzien van een display met 2,36 miljoen dots dat elk detail nauwkeurig weergeeft. De zoeker heeft een 100% dekking en garandeert dat alles wat het oog kan zien ook daadwerkelijk wordt vastgelegd. De Canon EVF-DC2 Electronic Viewfinder toont bewegingen in real time en heeft een verversingssnelheid van 120fps. Daarmee maakt de Canon DC2 het gemakkelijk om - afhankelijk het onderwerp - bij fotografie snel te wisselen tussen scherm en zoeker door eenvoudigweg de camera omhoog te brengen naar je gezicht.

Optionele accessoires voor de Fujifilm GFX 50S

Mark Peters : 2017-01-23 11:35:00
Fujifilm GFX 50S accessoires : Voor de nieuwe GFX 50S systeemcamera heeft Fujifilm een aantal optionele accessoires beschikbaar die het GFX systeem verder uitbreiden en de ervaring nog verder verbeterd. Deze nieuwe accessoires zullen medio maart 2017 in Nederland en België beschikbaar komen. We beginnen de accessoire lijst met de verticale batterijgreep. Dankzij de Fujifilm VG-GFX1 batterij grip kan de systeemcamera stabieler worden vastgehouden. De verschillende functieknoppen en instelwielen zoals die van de sluiter, zijn net zo geplaatst zoals op de camera waardoor de bediening met deze grip in verticale positie niet anders werkt dan horizontaal. De batterijgrip kan worden voorzien van de Fujifilm NP-T125 batterij die speciaal voor deze camera is ontwikkeld.

Fujifilm X-T20 optionele accessoires

Mark Peters : 2017-01-22 18:40:00
Fujifilm X-T20 accessoires : Fujifilm heeft voor de nieuwe X-T20 digitale camera een serie accessoires geïntroduceerd die het dagelijks fotograferen comfortabel en trefzeker maakt. Zo is er een handige leren fototas beschikbaar. De Fujifilm BLC-XT10 fototas is van echt leer en heeft een prachtige retro uitstraling die perfect past bij het klassieke design van de Fujifilm X-T20 systeemcamera. De BLC-XT10 heeft een nauwsluitende pasvorm en beschermd de digitale camera tegen krassen en beschadigingen door stoten. Daarnaast biedt de fototas een betere grip kan de accu verwisseld worden zonder de hoes van de camera af te hoeven nemen. Een bijpassende leren draagriem wordt meegeleverd.

Nintendo Switch review
Nikon Coolpix W300 waterdichte 4K camera
Olympus Tough TG-5 waterdichte camera