Smartphone reviews (7)
Tablets (2)
Test foto's & Foto galerie (1)
Test video's (1)
Tweedehands & Refurbished (1)

Robuuste Galaxy S8 smartphone

Ilse Jurriën : 2017-06-21 12:00:00
Samsung Galaxy S8 active introductie aanstaande : Afgelopen maand schreven we al over de Galaxy S8 active, het voorgaande model is inmiddels een jaar oud en zal op korte termijn vervangen worden. Sterker nog, Samsung heeft gisteren zelfs enige tijd informatie over de Galaxy S8 active op haar website gezet, wat erop duidt dat de introductie van deze robuuste smartphone aanstaande is. De active modellen worden exclusief aan AT&T klanten aangeboden en zullen helaas ook niet in Nederland verschijnen. Wat missen we met dit nieuwe model? De S8 active is een stuk robuuster dan de reguliere S8 modellen, met militaire standaarden. Qua specs zal de Galaxy S8 active nagenoeg gelijk zijn aan de standaard S8, hoewel er waarschijnlijk een hogere capaciteit batterij wordt toegepast.

Samsung Galaxy Note 8 release datum

Ilse Jurriën : 2017-06-20 13:05:00
Samsung onthult Galaxy Note 8 op 26 augustus : Dagelijks wordt er nieuwe informatie omtrent de Galaxy Note 8 verspreid. De meest recente informatie uit Zuid-Korea duidt op een lanceringdatum van 26 augustus 2017. De nieuwe premium Android phablet zal waarschijnlijk in New-York gepresenteerd worden. Hoewel men er algemeen vanuit ging dat de Note 8 eind augustus gepresenteerd zou worden is het opvallend is dat deze datum op een zaterdag valt, zolang Samsung zelf nog niets bevestigd heeft blijft het dan ook nog even speculeren. Eerder gingen er ook geruchten dat de Samsung Galaxy Note 8 op de IFA 2017 geïntroduceerd zal worden. Deze internationale beurs wordt van 1 tot 6 september in Berlijn gehouden, we gaan er in ieder geval vanuit dat het nieuwe toptoestel daar te bewonderen zal zijn.

Samsung Galaxy Note 8 details

Ilse Jurriën : 2017-06-18 17:05:00
Samsung Note 8 phablet : De introductie van de Galaxy Note 8 komt langzaam dichterbij. Al maanden wordt er over het aankomende vlaggenschip toestel van Samsung gesproken en na het batterij debacle van de Galaxy Note 7 en de daaropvolgende succesvolle introductie van de Galaxy S8 zijn de verwachtingen omtrent de Note 8 opnieuw hoog gespannen. Wekelijks verschijnen er nieuwe details en foto’s van het toestel op het internet. Wat mogen we van de nieuwe phablet van Samsung verwachten? In ieder geval kunnen we vrijwel zeker zeggen dat de Samsung Galaxy Note 8 over een geheel nieuw design zal beschikken, vergelijkbaar met de Galaxy S8 serie, maar met een nog groter Infinity display.

The Frame TV van Samsung te koop bij Jan des Bouvrie

Mark Peters : 2017-06-15 19:10:00
The Frame high-end televisie en kunstwerk ineen : Na een succesvolle verkoopstart in de Verenigde Staten is de nieuwe Frame TV nu ook in Nederland te koop. The Frame lijkt op een schilderij of kunstwerk aan de muur als de TV uitstaat. Als je het toestel aanzet geniet je van de allerbeste beeldkwaliteit die er momenteel op de televisiemarkt verkrijgbaar is, zo blijkt onder meer uit een recente Duitse TV test. The Frame maakt gebruik van een hoogwaardig scherm net als bij de nieuwe QLED Smart TV modellen en de nieuwe QLED monitoren die Samsung afgelopen week in Nederland introduceerde. De nieuwe Art-style TV is leverbaar in twee formaten: 55-inch en 65 inch. Samsung Frame TV is o.a. verkrijgbaar bij Jan des Bouvrie’s Conceptstore in Naarden.

Nieuwe Samsung Galaxy J7 smartphones

Ilse Jurriën : 2017-06-15 07:20:00
Samsung Galaxy J7 Max en J7 Pro Android smartphones : Samsung heeft een tweetal nieuwe Galaxy J7 smartphones uitgebracht in India. De Samsung Galaxy J7 Max en de Galaxy J7 Pro zijn beide middensegment toestellen. Uniek voor beide smartphones is de ondersteuning voor het mobiele betaalsysteem Samsung Pay, de J7 Max wordt zelfs voorzien van een geheel nieuwe variant; Samsung Pay Mini, speciaal ontworpen voor middensegment smartphones zonder NFC. Ook zijn het de eerste Galaxy telefoons van Samsung die zijn uitgerust met een Social Camera, waardoor je nog sneller je foto´s kunt delen met je favoriete contacten of via social media. Foto´s kunnen eenvoudig bewerkt worden, ook zijn er verschillende live filters en sticker effecten voorhanden.

Samsung smartphone activeert slimme stofzuiger

Mark Peters : 2017-06-12 12:00:00
Samsung huishoudelijke producten worden steeds slimmer : Wie heeft tegenwoordig geen Samsung product in huis? De Koreaanse fabrikant, internationaal bekend van haar populaire Galaxy smartphones, heeft de afgelopen jaren flink geïnvesteerd in een aantal nieuwe fabrieken om de moderne huisvrouw te voorzien van slimme huishoudelijke apparaten. De marktpenetratie van consumenten elektronica loopt op rolletjes, wie had twintig jaar geleden gedacht dat Samsung zo ver zou komen? Samsung is snel, het bedrijf produceert elk product waar wereldwijd vraag naar is. In tegenstelling tot de meeste fabrikanten in consumenten producten, weet het bedrijf ook snel afstand te nemen als de markt zijn hoogtepunt heeft bereikt. Een goed voorbeeld hiervan is de productie van digitale camera's, waar Samsung enige jaren geleden spontaan mee is gestopt.

Samsung verhoogt productie telefoon toestellen

Mark Peters : 2017-06-12 10:15:00
Productie van mobiele telefoons verdubbeld door Samsung : Samsung Electronics heeft besloten de productiecapaciteit van mobiele telefoons te verhogen. Volgens persbureau Reuters zou het zelfs gaan om een verdubbeling van de capaciteit in de hoofdfabriek in India. Samsung heeft afgelopen week bekend gemaakt haar fabriek aan de rand van New Delhi met maar liefst 350.000 m3 te vergroten. De afzetmarkt in India staat wereldwijd op de tweede plaats als het gaat om mobiele telefoon toestellen. Samsung produceert in het Indiase New Delhi niet alleen mobiele telefoons, maar ook slimme koelkasten en QLED smart TV's. Volgens Counterpoint Research & Analysis wil Samsung haar afhankelijkheid van de productie in Vietnam reduceren en een groot deel van het productieproces naar India verplaatsen.

Samsung Galaxy C10 prijs bekend via Galaxy Club

Mark Peters : 2017-06-11 23:25:00
Galaxy Club ontdekt prijzen van Galaxy C10 smartphone : Mijn collega heeft een paar weken geleden een stuk geschreven over de Samsung Galaxy C10, de nieuwste telg uit de Galaxy C-Serie. Samsung zou voornemens zijn de premium C-Serie in het derde kwartaal van 2017 in Europa te lanceren. De Galaxy C10 zal door Samsung op de markt worden gebracht met een dubbele camera aan de achterzijde van het toestel. Over de prijsstelling van deze premium smartphones was vooralsnog veel onduidelijkheid. Collage journalisten van de Galaxy Club hebben na intensief speurwerk prijzen van de Galaxy C10 gevonden. De 64GB versie van de Samsung C10 zou ongeveer $515 gaan kosten. Dat is omgerekend €460,-. De 128GB variant zal dan vermoedelijk €100,- duurder worden, zoals we wel vaker hebben gezien bij dit soort toestellen.

Samsung Galaxy S8 Coral Blue

Mark Peters : 2017-06-11 21:25:00
Samsung Galaxy S8 Coral Blue smartphone : Volgens onze collega's van 'All About Phones' is de Galaxy S8 van Samsung binnenkort ook te koop in een licht blauwe variant 'Coral Blue'. Evan Blass, de twitterheld die ons alle voorziet van geheime informatie heeft een aantal mooie pers foto's van de S8 Coral Blue op zijn account gezet. Volgens 'All About Phones' is de Galaxy S8 Coral Blue ook op de website van Mobiel.nl verschenen, maar om onbekende reden weer offline gehaald. Vandaag de dag is de Samsung Galaxy S8 smartphone leverbaar in Midnight Black, Arctic Silver en Orchid Gray. Binnenkort komt daar dan Maple Gold en Coral Blue als aanvullende kleuren bij. Maple Gold en Coral Blue zijn natuurlijk perfecte kleuren voor de zomer, zeer gewild onder modieuze jonge vrouwen.

QLED beeldscherm nu ook voor computerspelletjes

Mark Peters : 2017-06-10 11:40:00
Samsung QLED scherm nu ook beschikbaar voor monitors : Samsung heeft afgelopen week bekend gemaakt haar befaamde QLED beeldtechniek voor smart TV's ook beschikbaar te stellen voor monitoren. Dat is natuurlijk goed nieuws voor liefhebbers van computer spelletjes, zij kunnen straks spelletjes spelen op een beeldscherm wat speciaal is afgestemd om een levensechte game-ervaring te realiseren. In mijn jeugd was ik al superblij met 16 kleuren en een 14-inch beeldscherm, wat moeten de nieuwe generatie gamers nu wel niet ervaren? Samsung haalt dit jaar werkelijk alles uit de kast en komt met een serie QLED beeldschermen op de markt om je vingers bij af te likken. Er zijn eind deze zomer twee QLED monitor series beschikbaar, de high-end CHG90, en de CHG70 basis serie.

Samsung QLED monitor voor de beste game-ervaring

Mark Peters : 2017-06-09 19:00:00
Samsung QLED Quantum Dot monitoren : Met de markintroductie van de Samsung CHG90 en CHG70 QLED monitoren maakt Samsung de game-industrie klaar voor een brede toepassing van premium HDR content. Door de strategische samenwerking met EA studio DICE en Ghost Games zijn de nieuwe Samsung QLED monitoren geoptimaliseerd om de beste HDR beeld te waarborgen. De Samsung CHG70 en CHG90 hebben allebei HDR-compatibiliteitsvalidatie met de Nvidia grafische kaarten. Zo ben je verzekert dat je QLED monitor het optimale haalt uit een breed assortiment aan fantastische HDR games. Volgens Samsung geven de QLED monitoren HDR content precies weer zoals ontwikkelaars het bedoeld hebben. Samsung zal in de toekomst haar QLED schermen ook in andere apparaten integreren.

Samsung premium QLED monitoren

Mark Peters : 2017-06-09 18:00:00
Samsung QLED monitor voor premium HDR gaming : Samsung Nederland introduceert HDR QLED monitor serie. Zonder twijfel behoren deze QLED monitoren tot de beste schermen voor gamers. Nadat Samsung de QLED TV in Nederland heeft geïntroduceerd staat de volgende product met Quantum Dot technologie al weer klaar om uw huis binnen te dringen. Samsung toont de toekomst van onze computerkamer met twee premium QLED monitoren met gebogen scherm. De nieuwe QLED monitoren van Samsung zijn uitgerust met High Dynamic Range (HDR) wat zorg draagt voor levensechte, kleurrijke beelden. De Samsung CHG90 is een 49-inch monitor en de CHG70 is verkrijgbaar in 27-inch en 31.5-inch schermformaten. De QLED monitor serie is eind deze zomer in Nederland en België leverbaar.

Samsung Gear 360 video tutorial

Ilse Jurriën : 2017-06-09 08:30:00
Hoe werkt de Samsung Gear 360 2017 ? Gelijktijdig met de Galaxy S8 smartphones heeft Samsung ook haar nieuwe Gear 360 camera aangekondigd. De Samsung Gear 360 2017 is volledig nieuw ontworpen, zo is de nieuwe versie compacter en ergonomischer vormgegeven. Uniek voor deze camera is de mogelijkheid om 360-graden beelden vast te leggen, je kunt dus álles om je heen waarnemen en vastleggen. Voor het eerst kunnen video's gemaakt met de Gear 360 worden opgenomen in de hoge 4K resolutie. Verder is de Gear 360 2017 uitgerust met een tweetal dual fisheye-lenzen met een 8,4MP resolutie en een diafragma van f/2.2. Samsung heeft een serie tutorial video's online gezet, om een beter idee te geven van de werking van de Gear 360.

Samsung S8 Limited Edition

Ilse Jurriën : 2017-06-07 07:30:00
Samsung Galaxy S8 Pirates of the Caribbean : Samsung en Disney zijn een samenwerking aangegaan, dat resulteert in een Limited Edition uitvoering van de Samsung Galaxy S8 met een speciaal Pirates of the Caribbean thema. De buitenkant van de Samsung S8 blijft gelijk aan de standaard variant. Wel wordt het toestel voorzien van verschillende speciale thema's en wallpapers. Ook krijg je extra bonus content aangaande de nieuwe Pirates of the Caribbean film; Dead Men Tell No Tales. Om het piraten gevoel compleet te maken wordt de smartphone geleverd in een verpakking dat eruit ziet als een schatkist. In de schatkist zit de reguliere verpakking, naast de Galaxy S8 Pirates of the Caribbean telefoon wordt er ook een speciale gouden ringhouder en een verwijderbaar hoesje meegeleverd.

Samsung J-serie vernieuwd met drie smartphones

Mark Peters : 2017-06-06 18:07:00
Samsung Galaxy J-Serie 2017 smartphone modellen : Samsung Nederland heeft haar Galaxy J-serie 2016 toestellen volledig vernieuwd met de 2017 J-serie. We hebben de afgelopen periode al regelmatig nieuwe Samsung telefoons in het nieuws voorbij zien komen. De modellen voor 2017 zijn de Samsung Galaxy J7, Galaxy J5 en de Galaxy J3. Alle Samsung toestellen zijn voorzien van het Android besturingssysteem en bieden geavanceerde features tegen een betaalbare prijs. De nieuwe Galaxy J-serie smartphone modellen voor 2017 kenmerken zich door een luxueuze metalen behuizing. Samsung heeft de digitale camera van de nieuwe J-Serie op een aantal punten verbetert. Daarnaast bieden de mobiele telefoons extra functionaliteit. De J-serie van Samsung komt in de komende maanden beschikbaar.

Samsung Galaxy J5 Dual SIM smartphone

Ilse Jurriën : 2017-06-04 07:20:00
Samsung Galaxy J5 2017 pre-order in Duitsland : Er is de laatste weken al veel te doen geweest over de vernieuwde Galaxy J-serie. De nieuwe Galaxy J5 smartphone is in Duitsland vreemd genoeg op verschillende retailer websites te vinden. Je kunt nu al een Galaxy J5 pre-order plaatsen en dat is opmerkelijk gezien Samsung de telefoon nog niet officieel heeft aangekondigd. De nieuwe smartphone wordt in Duitsland vanaf 15 juni 2017 uitgeleverd. Het kan dan ook niet meer lang duren alvorens Samsung deze middenklasser officieel bekend maakt. Naast de Galaxy J5 2017 wordt ook de Galaxy J3 (reeds geïntroduceerd voor de Amerikaanse markt) en het topmodel, de Galaxy J7 verwacht.

Samsung Virtual Reality Live Pass voor Gear VR

Mark Peters : 2017-06-03 09:35:00
Samsung VR Live Pass voor Gear Virtual Reality headset : Samsung Electronics presenteert de Virtual Reality Live Pass. Met de VR Live Pass van Samsung kom je dichterbij je favoriete sporthelden en artiesten en beleef je alles levensecht. Deze nieuwe virtual reality service was vorige week al geïntroduceerd in de Verenigde Staten. De VR Live Pass is nu ook beschikbaar via de Samsung VR app. Daarmee krijg je gratis toegang tot premium live entertainment. Zo ben je op 3 juni 2017 live getuige van de confrontatie tussen José Aldo en Max Holloway in Rio en sta je in juli 2017 op de eerste rij bij de X Games in Minneapolis. Ook heb je in augustus 2017 de beste plaats bij de spraakmakende muziekfestivals van Live Nation. Samsung zal in de nabije toekomst nog veel meer events in VR streamen via het Gear VR platform.

Samsung Galaxy Tab aanbieding

Ilse Jurriën : 2017-05-27 21:10:00
Samsung Galaxy Tab promotie actie : Samsung heeft een leuke aanbieding lopen voor diegene die voornemens is een nieuwe tablet aan te schaffen. Want bij aankoop van een Galaxy Tab S2 9.7 of Galaxy Tab A 10.1 ontvang een gratis tablet Car Holder & Charger cadeau. Beide zijn premium tablets met een 8MP camera en een uitstekende batterijduur. De Samsung aanbieding geldt zowel voor de WiFi als 4G LTE modellen. De Samsung Car Charger Adaptive Fast Charging en de Azuri universele tablethouder voor in de auto hebben samen een waarde van €55. Om de actie producten te bemachtigen moet je je nog wel even registreren. De Samsung aanbieding loopt nog tot en met 2 juli 2017.

Galaxy Note 8 display

Ilse Jurriën : 2017-05-23 07:30:00
Samsung Galaxy Note8 display : Het zal nog even duren voordat Samsung haar nieuwe 2017 phablet zal introduceren. Toch lijkt er elke week een nieuw stukje van de puzzel te worden aangeleverd. Dit keer is er geen nieuws te melden over de achterzijde, maar over de voorzijde van de Galaxy Note 8. Waar de Galaxy S7 Edge nog een 5,7-inch display kreeg, is de S8 Plus voorzien van een 6,2-inch scherm. Het is bekend dat de Galaxy Note phablet serie over een nóg grotere display beschikt dan de S-serie, volgens de laatste informatie zal de Samsung Note 8 over een 6,3-inch display beschikken. De smartphone zelf zal niet veel groter worden dan de Galaxy Note 7, door de smallere randen rondom het scherm blijft er simpelweg een groter scherm oppervlak over.

Samsung Galaxy S8 Active

Ilse Jurriën : 2017-05-22 22:00:00
Samsung S8 Active smartphone : Samsung zal binnenkort de Galaxy S8 Active introduceren. Het voorgaande model is nu één jaar oud en zal waarschijnlijk binnen een maand vervangen worden. De robuuste versie van Samsung's meest populaire smartphone ooit zal in Amerika, bij AT&T verkrijgbaar zijn. Hoewel er nog weinig informatie over het toestel beschikbaar is, wordt op een online verschenen foto de voorzijde van de Samsung Galaxy S8 Active getoont. Net als de reguliere Galaxy S8 modellen zal ook de Active variant over hele smalle bezels beschikken, ook de robuuste cover is zo slank mogelijk gehouden. De stof-, water- en schokbestendige smartphone voldoet aan IP68-certificering én aan militaire standaarden en zal daarnaast worden voorzien van een extra breekbestendig scherm.

Nintendo Switch review
Samsung Gear 360 video tutorial
Samsung NX500 systeemcamera