Counted by OneStat.com

Smartphone reviews

Digital Camera Reviews Appareil Photo Numerique Prueba camara Camera Test Kamera Incelemeleri Digitalkamera Test Digitalkamera Test

2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006 | 2005 | 2004 | 2003

LG G6 review

Ilse Jurriën : 2017-05-10 21:17:00
LG G6 smartphone review : Op de MWC 2017 heeft LG haar nieuwe vlaggenschip smartphone voor 2017 bekend gemaakt. Hoewel de G6 de opvolger is van de G5 is het een geheel nieuwe smartphone, zo is het modulaire design achterwege gelaten. Hiervoor in de plaats beschikt de LG G6 over een volledig nieuw water- en stofbestendige behuizing, de smartphone is voorzien van een 5,7-inch FullVision display met een 18:9 beeldverhouding, een 13 megapixel dubbele camera en biedt Dolby Vision & HDR10 ondersteuning. Wij hebben een LG G6 review exemplaar ontvangen in de kleur Platinum zilver, een prachtige kleur die de premium uitstraling verder versterkt. In deze review gaan we verder in op de voor- en nadelen van LG´s nieuwe top telefoon.

LG G6 telefoon review

Ilse Jurriën : 2017-05-10 21:16:00
LG G6 bediening : In deze LG G6 review zijn we begonnen met het design van de smartphone, tijd om over te gaan naar de bediening. Hierna volgen nog de verschillende functies, waaronder de camera en onze review conclusie. Het aan- en uit zetten van de telefoon gaat via de grote knop op de achterzijde van het toestel. Ook het vergrendelen en ontgrendelen verloopt op deze wijze. Wanneer je de knop langer indrukt voel je een lichte trilling en krijg je de mogelijkheid om de LG G6 uit te schakelen, opnieuw op te starten of de vliegmodus te activeren. Het vingerafdruk beveiliging verloopt erg soepel. Het instellen gaat sneller dan gemiddeld en ook het ontgrendelen zelf is in no-time gepiept. Sneller ook dan met de G5 het geval was.

LG G6 smartphone review

Ilse Jurriën : 2017-05-10 21:15:00
LG G6 FullVision display : In dit review onderdeel gaan we dieper in op de functies en het geheugen en de batterij van de G6. Het design, de bediening en camera zijn reeds aan bod gekomen, hierna rest ons nog de review conclusie te geven. Een belangrijk hoogtepunt van deze LG smartphone is het 5.7-inch touchscreen display met QHD (2880x1440 pixel) resolutie en 18:9 beeldverhouding. Het is een heerlijk display om op te werken, de touchscreen bediening reageert lekker intuïtief. De display is groot, helder en produceert mooie kleuren. Ten slotte zorgt de breedbeeldverhouding ervoor dat je net wat meer ruimte in de breedte hebt, in de praktijk werkt dit erg fijn.

LG G6 camera test

Ilse Jurriën : 2017-05-10 21:14:00
LG G6 digitale camera : Na het design , de bediening en de functies gaan we in dit review onderdeel in op de camera functionaliteit van de LG G6, hierna rest ons slechts nog onze review conclusie te geven. LG hecht grote waarde aan de camera applicatie van de G6. Dit werd temeer duidelijk toen het Koreaanse bedrijf besloot de camera specs vijf dagen vóór de officiële introductie van de G6 bekend te maken, middels een speciaal daarvoor opgesteld persbericht. Net als bij de G5 beschikt ook de G6 over een dubbele camera. De Dual Camera van de LG G6 is echter geheel vernieuwd. Er worden twee 13 megapixel beeldsensoren gebruikt, de ene beschikt over een 71˚ standaard lens met een diafragma van f/1.8, de ander heeft een 125˚ groothoeklens met f/2.4.

LG G6 review conclusie

Ilse Jurriën : 2017-05-10 21:12:00
LG G6 review conclusie : In deze review hebben we het design, de bediening en alle functies waaronder de camera besproken. Tijd om tot een conclusie te komen. Om maar meteen met de deur in huis te vallen, wij zijn blij verrast met de resultaten van de LG G6. Met deze smartphone zet LG zichzelf weer helemaal terug op de kaart. Het begint al met het design van de telefoon. Het volledig nieuwe waterdichte design met het prachtige 5.7-inch FullVision display ziet er erg modern en stijlvol uit. De enigszins gebolde achterzijde zorgt voor een heerlijke handligging. De G6 heeft niet alleen een premium uitstraling, ook de bediening loopt soepel en gebruiksvriendelijk. De processor weet alle taken snel en probleemloos uit te voeren en ook de verbeterde accu bevordert de gebruikerservaring.

Umidigi Android smartphone review

Ilse Jurriën : 2017-04-27 21:01:00
UMi Plus E Android smartphone review : Umidigi is een Android smartphone fabrikant dat opereert vanuit Shanghai, China en haar producten afzet in Azië, het Midden-Oosten en Afrika. Sinds kort bedient Umidigi ook de Europese markt. Begin dit jaar heeft het bedrijf dan ook haar naam gewijzigd van Umi naar Umidigi om zich klaar te stomen voor internationaal succes. Wij hebben de nieuwe premium smartphone van Umidigi ontvangen voor een review, de UMi Plus E. Het merk Umidigi mag dan wel onbekend zijn voor ons Nederlanders, de Android telefoon fabrikant gebruikt componenten van bedrijven die we hier wel degelijk kennen. Zo is processor van de Plus E afkomstig van MediaTek, het geheugen komt van Samsung, ook de camera is ontwikkeld door Samsung, de display technologie is van Sharp en ten slotte de batterij, die is afkomstig van Sony.

Umidigi premium smartphone review

Ilse Jurriën : 2017-04-27 21:00:00
Umidigi smartphone specs : De UMi Plus E is een premium smartphone van het Chinese Umidigi. Na het design van deze Android smartphone besproken te hebben, gaan we in dit review onderdeel verder in op de specificaties van het toestel. De Umidigi smartphone draait op het Android besturingssysteem en is voorzien van een krachtige 2.3Ghz Mediatek Helio P20 processor met 6GB RAM. Daarnaast is deze premium smartphone uitgerust met een 5,5-inch Full-HD touchscreen display van Sharp. Voor de camera applicatie heeft Umidigi aangeklopt bij Samsung, er is een 13 megapixel hoofdcamera en een 5 megapixel front-camera geïmplementeerd. Verder is de Umidigi premium smartphone voorzien van een krachtige 4000mAh batterij van Sony. Een lijst vol premium specs, maar hoe presteert de UMi Plus E in de praktijk?

Umidigi smartphone test foto´s

Ilse Jurriën : 2017-04-27 20:59:00
Umidigi smartphone camera review : In onze Umidigi review hebben we het design van de UMi Plus E Android smartphone besproken, evenals z'n premium specs. In dit review onderdeel bespreken we de digitale camera applicatie en tonen we je enkele test foto's. De Umidigi smartphone camera beschikt over een 13 megapixel beeldsensor met fase detectie autofocus, de camera heeft slechts 0,1 seconde nodig om scherp te stellen. De lens beschikt over 5 elementen, een technologie die ook wordt toegepast in de Apple iPhone smartphones. Ook de True Tone flitser wordt zowel door Umidigi als door de iSight camera van Apple gebruikt. Verder is de Umidigi camera in staat om indrukwekkende 4K video's vast te leggen.

Umi Plus E review conclusie

Ilse Jurriën : 2017-04-27 20:58:00
Umidigi smartphone review conclusie : Persoonlijk ben ik altijd een beetje huiverig wanneer ik smartphones zie verschijnen van merken die mij onbekend zijn. Bij het zien van de luxueuze verpakking van de Umidigi smartphone werd ik al iets positiever gestemd, toen ik de smartphone eenmaal in handen had was mijn interesse helemaal gewekt. Ik kan simpelweg niet ontkennen dat de UMi Plus E een degelijke smartphone is met een premium uitstraling, De metalen behuizing en het mooi afgeronde display zien er stijlvol vol. Bovendien is deze mobiele telefoon voorzien van premium specs en een goede smartphone camera.

Samsung Galaxy J7 review

Ilse Jurriën : 2017-04-25 20:49:00
Samsung Galaxy J7 2016 review : Exact één jaar geleden introduceerde Samsung de Galaxy J7 2016, de meest geavanceerde smartphone binnen de J-serie. De Galaxy J-serie is dankzij de scherpe prijs een populaire telefoon serie onder jongeren en wordt binnen het Samsung assortiment naast de S-serie en A-serie gevoerd. De Samsung Galaxy J7 is het topmodel binnen de J-serie, gevolgd door de goedkopere modellen, de J5, J3 en J1. Er doen al enige tijd geruchten de ronde dat Samsung binnenkort het Galaxy J7 2017 model zal introduceren. Hoog tijd om nog eens terug te kijken naar de huidige Galaxy J7 Android smartphone. In deze Samsung Galaxy J7 review belichten we de hoogtepunten van het 2016 model.

Samsung Galaxy review

Ilse Jurriën : 2017-04-25 20:48:00
Samsung Galaxy J7 met Android besturingssysteem Hebben we net het design van de Samsung Galaxy J7 besproken, in dit review onderdeel gaan we verder in op het besturingssysteem en de technische specificaties van het toestel. De Galaxy J7 6 draait op het populaire Android besturingssysteem. Standaard staat versie 6.0.1 voorgeïnstalleerd. In Januari is er reeds een beveiligingspatch uitgebracht en Samsung heeft tevens aangekondigd dat de Android 7 Nougat update in de zomer van 2017 uitgerold zal worden in Nederland. Daarnaast is de Galaxy smartphone voorzien van de TouchWiz interface van Samsung. Wanneer je eerder een Samsung smartphone hebt gebruikt is het een erg herkenbaar design. Het is een overzichtelijke en gebruiksvriendelijke interface.

Samsung Galaxy camera review

Ilse Jurriën : 2017-04-25 20:47:00
Samsung Galaxy J7 smartphone : Voordat we overgaan op de review conclusie is er nog één onderdeel onbesproken gebleven in deze Galaxy J7 review, de digitale camera. De middenklasse smartphone beschikt over een 13 megapixel camera aan de achterzijde van het toestel en een 5 megapixel selfie-camera aan de voorzijde van de telefoon. De 13 megapixel hoofdcamera van de Galaxy J7 2016 smartphone maakt leuke foto's, meer dan toereikend voor een middensegment smartphone. De Samsung Galaxy smartphone heeft een zeer gebruiksvriendelijke camera interface, je wisselt eenvoudig van foto- naar videomodus en van de front-camera naar de hoofdcamera.

Samsung Galaxy hoesje

Ilse Jurriën : 2017-04-25 20:46:00
Originele Samsung Galaxy flip wallet : Wanneer je de Samsung Galaxy smartphone besluit te kopen doe je er mijn inziens verstandig aan een bijpassend hoesje aan te schaffen. Mijn ervaring is dat originele hoesjes een betere bescherming bieden dan imitatie, bovendien blijven ze vaak langer mooi. Samsung brengt voor al haar Galaxy toestellen verschillende accessoires uit, zo ook voor de Galaxy J7 2016, waaronder de flip-wallet. Tijdens onze Galaxy J7 review hadden wij de beschikking over dit beschermhoesje. De kleur van dit Galaxy hoesje komt exact overeen met de gouden telefoon. Wanneer je de achterzijde van de telefoon verwijderd kun je het Samsung hoesje er eenvoudig op klikken. De achterzijde veranderd feitelijk niet, wel blijft je display van je Galaxy met deze flip-cover goed beschermd.

Galaxy J7 review conclusie

Ilse Jurriën : 2017-04-25 20:45:00
Samsung Galaxy J7 review conclusie : In deze Samsung Galaxy J7 review hebben we het design, de specs en de digitale camera functie besproken, evenals het bijpassende Samsung hoesje, tijd om ons review oordeel te geven. Samsung heeft haar J-serie op verschillende punten verbeterd, de metalen behuizing is een groot pluspunt en ook de snellere processor werkt een stuk plezieriger. Daarnaast is de verwisselbare 3300 mAh batterij krachtiger dan die van de meeste andere middenklasse telefoons. De Samsung Galaxy J7 2016 Android smartphone is voorzien van een 5,5-inch display dat met haar HD resolutie niet uitermate scherp is, maar desalniettemin voldoet voor zijn prijsklasse. De 13 megapixel camera levert nette plaatjes, eigenlijk presteert de Galaxy J7 in alles gemiddeld of bovengemiddeld. En dat is niet verkeerd gezien z´n lage prijs.

Galaxy S8 hands-on review

Mark Peters : 2017-04-13 23:40:00
Samsung Galaxy S8 hands-on review : Vandaag hebben we een kort bezoek gebracht aan de BCC vestiging in Hengelo om nader kennis te maken met de nieuwe Galaxy S8. De elektronicaketen bestaat al sinds 1969 en is met 71 vestigingen een van de grootste en succesvolste winkels van Nederland. In de BCC vestiging op de Westermaat in Hengelo lag alleen een exemplaar van de Galaxy S8. De Galaxy S8+ variant zou later deze week of anders na het weekend beschikbaar zijn voor een hands-on demonstratie. Bij het zien van de nieuwe Samsung telefoon raken we allemaal opgewonden, onze enigszins nog slapende oogjes staan ineens wagenwijd open, één van onze editors besluit ter plekke een Galaxy S8 review te schrijven.

Samsung Galaxy S8 camera review

Ilse Jurriën : 2017-04-12 10:00:00
Samsung S8 review : Samsung heeft een studie opgezet in Groot Brittannië ter gelegenheid van de Galaxy S8 smartphone. Ondervraagden konden stemmen over het beste uitzicht in Groot Brittannië. Samsung heeft de Galaxy S8 ingezet om deze prachtige vergezichten vast te leggen en daar zijn een serie mooie test foto's uit voort gekomen. Natuurfotograaf winnaar Matthew Cattell heeft de foto´s gemaakt en zijn review oordeel gegeven. Ook heeft de Zuid-Koreaanse fabrikant een aantal levensgrote Samsung S8 toestellen (7x3m) in deze uitzichten verwerkt, zo kan je door het prachtige Infinity Display het Britse landschap bewonderen.

BlackBerry KEYone review

Saskia Hoogland : 2017-02-25 22:20:00
Eerste indruk met de BlackBerry KEYone : TCL heeft zojuist een nieuwe BlackBerry telefoon geïntroduceerd. Het gaat om een Android Nougat smartphone met een klassiek candybar uiterlijk en een fysiek toetsenbord. Vanmiddag werden de specs al bekend, nadat BlackBerry per ongeluk de KEYone product pagina op haar website publiceerde. De BlackBerry KEYone beschikt over een 2Ghz octa-core Snapdragon 625 processor met 3GB RAM geheugen. Daarnaast is de telefoon voorzien van een 4,5-inch Full HD display, ook is er een 12MP camera voorhanden en een krachtige 3505 mAh batterij. Het toestel krijgt een advies prijs van €600.

Samsung Galaxy S7 edge smartphone review

Ilse Jurriën : 2017-02-12 19:20:00
Samsung Galaxy S7 edge review op LetsGoMobile : Het zal menigeen opgevallen zijn dat het internet vol staat met het aankomende vlaggenschip toestel van Samsung. De Galaxy S8 en de Galaxy S8+ zullen nog voor het eind van de maand officieel geïntroduceerd worden. Dat brengt ons tegelijkertijd bij het huidige topmodel, de Galaxy S7 edge. Want het is geen geheim dat de prijzen van deze smartphone aanzienlijk dalen nu dat zijn opvolger nadert. Bovendien behoort de Galaxy S7 edge tot de beste smartphones van 2016. Maar wat maakt deze Android smartphone ook alweer zo'n topper?

• Lees de volledige Samsung Galaxy S7 edge review op LetsGoMobile

Nintendo Switch review
Nikon Coolpix W300 waterdichte 4K camera